reklama

Stratená disketa, znovunájdený zmysel...

Človek si myslí, že je bohvieako opatrný a stráži si svoje veci, a predsa sa stane, že sa niečo stratí. Buď to niekde zabudne, ani sám nevie kde, veď o deravej ľudskej pamäti by sa mohla napísať aj celá kniha a nikto by nekrútil hlavou, že sa mu to nikdy nestalo; alebo mu to proste niekto šlohne. Mne sa však nestal ani jeden z uvedených pípadov, aspoň nie včera. Disketa je fuč, zmizla a spolu s ňou i všetky datá potrebné na zajtrajšiu informatiku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Neviem, ako je to možné, že sa veci strácajú. Nie som čarodejka, aby som ich nejakým spôsobom začarovala, nuž čo, neobjasnených záhad je na svete dosť a nikto ich nerozlúšti. Viem, moja disketa, vlastne to nebola ani moja disketa, nezmizla len-tak, proste vypadla, bohviekde, ked´som si to nevšimla. Nezáležalo by mi na tom, keby bola moja, možno by ma to trochu mrzelo, no prácu, ktorá bola na nej, by som mala aspoň doma vypracovanú a mohla by som si ju z počítača dať pekne na ďalšiu disketu a všetko by bolo vyriešené. Lenže naša milá neposlušná disketa nebola moja a datá sú šesťdesiat kilometrov odtiaľto. Nuž čo mi dnes, pred ťažkou písomkou z angličtiny zostáva, písať odznova o tom, čo už raz bolo spracované. Písanie ma baví, takže v tom nie problém, skôr ide o to načasovanie a tiež o to, že ma strašne mzí, že spolužiačkina práca bola vlastne sizyfovská, že sa pre nič- za nič strávila toľko času pri počítači, keď ja veľmi šikovná osôbka som jej ju stratila. A tak ma to zrazu priviedlo k myšlienke, či nie je všetko zbytočné, teda celý náš život ? Viem, je to hlúpe a vrcholne pesimistické, ale nie je to tak trochu pravda ? Má náš život zmysel, keď aj tak raz jedného dňa zomrieme. Potom som si zmyslela na mnohých vedcov, spisovateľov a iné osobnosti, ktoré sa zapísali do dejín a stali sa svojím dielom nesmrteľní a náhle som pochopila. Kvôli jednej diskete sa svet nezhrúti a dokonca ani kvôli oveľa vážnejším veciam. Je to iba na nás ľuďoch, aby sme neustále v sebe hľadali silu a nevzdávali sa za žiadnych okolností. Takže i strata diskety niečo priniesla a potvrdila myšlienku, že všetko zlé je na niečo dobré.

Ivana Ušiaková

Ivana Ušiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý stále pátra po nových veciach. Fascinujú ma a zároveň desia, len máločo je mi ľahostajné...Som jedna malá kvapka v mori, viem, že nezmením svet, no môžem sa pokúsiť dať doňho niečo zo seba cez svoje práce. Okrem detí, ktoré zbožňujem, je fotografia mnohotvárnou črtou môjho života, pretože celý ľudský život je svet obrázkov, je plný spomienok z detstva, bláznivej puberty a dospievania v človeka, ktorý hľadá sám seba... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaHodnotyPoézia a prózaDetiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu